Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Porównałem dwie różne epoki: czas prześladowań chrześcijan w trzecim wieku i czas wolności politycznej Kościoła, który nastał w czwartym stuleciu po ogłoszeniu edyktu mediolańskiego. W obu stuleciach bardzo żywy był spór o to, jak rozumieć świętość Kościoła
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza
Nowy doktor Polskiej Prowincji Zakonu Kaznodziejskiego bronił publicznie pracy zatytułowanej „Spór o »Ecclesia sancta« w Afryce na podstawie łacińskich przekazów patrystycznych III i IV wieku”, którą napisał pod kierunkiem ks. prof. Bogdana Częsza